2010. szeptember 22., szerda

Ovis napok, nátha

A pénteki ovink szuperül sikerült, nem hisztizett benn, nem volt rá semmi panasz, reggelizett és tízóraizott szépen, az ebédet meg repetával ette. :)
Megkérdezte Anni néni, hogy etetem e Szandit. ??? Etteni? Nem. Eszik ő maga. Mert hogy álítólag úgy evett, hogy a kanalat oldalról adta a szájába, nem szemből, és tiszta maszat lett. Tulajdonképp mióta, vagy nem sokkal azutántól eszik egyedül, mióta Ricsi megszületett.  Nem gondoltam eddig, hogy egy 3 évestől ez elvárható, illetve, hogy hogy eszik egy átlag 3 éves, hisz első gyerekem. Mást nem tudok, csak szólok neki, ha rosszul csinálja.
Mikor öltözködni kellet már csak dacolt, de nem volt hiszti.

Hétvégénk hosszú volt nekem is, gyerekeknek is, vasárnap megfázhattak, Ricsinek már aznap kijött.

Hétfőn mentünk oviba megint reggeleire, és ebéd után már hoztam is el. Rajzolt, gyurmázott, kirakózott és ragasztott egy pöttyös labdát. :) A rajzot és a labdát hazahozhattuk, feldátumoztam, és eltettem emlékbe :)

Kedden elkezdtünk készülődni, egészen az első köhögésig. Ami egész lentről ugatós köhögésnek tűnt. :( Ovi lefújva. Na azt a hisztit amit csapott, az megegyezik az első óvodai nap végén lévő "nem akarok hazamenni" hisztivel. Vagyis nem is hiszti volt az, hanem komolyan sírt, hogy ő oviba szeretne menni. Nem is tudom, hogy örüljek, hogy így kedveli, vagy sírjak, mert sajnálom, hogy nem mehet. Mikor el akartam indulni, hogy azért a cuccokkal beugrom, meg beszélni az óvónővel, ő ezt meglátta, és csak ordította, hogy "ne hagyj itt, veszem a cipőm!". :( ÚÚgy bevittem volna, de hát beteg. Mire hazaértem már megnyugodott, és megbeszéltük, hogy délután megyünk a doktor bácsihoz. Szeret a lelkem a dokihoz járni, nem csodálom, nagyon aranyos  és barátságos. Mindig kap matricát. Sőt, most egy hűtőmágnest is kapott, mert magától ment oda, hogy megnézze a torkát. :) Erigon-t és Fenistil cseppet írt fel. Azt mondta, ha szerdán nem lázasodik be, akkor már mehet csütörtökön, de szerintem azért nincs olyan jó állapotban, úgyhogy még marad :/ Remélem nem esik ki nagyon a beszoktatásból.

Gyűjtjük a gyógypuszikat, hogy mihamarabb mehessen újra, hogy ne legyen neki nagyon idegen megint az ovi! ;)

1 megjegyzés:

  1. Ezernyi Rátokgondolás és még több gyógypuszi! Remélem már mindenki egészséges Nálatok és hétfőn újult erővel folytathatjátok ott, ahol abbamaradt. Puszi

    VálaszTörlés