2010. szeptember 16., csütörtök

Beszoktatás, 2. felvonás

Ma.

Ma már ott kellett hagyjam azzal, ha gond lesz, majd hívnak, fél 12 felé menjek érte. Megbeszéltünk, hogy elemgyek vásárolni, meg főzök, aztán jövök érte, de szerintem nem is érdekelte igazán, persze mosolyogva bólogatott, csak hagyjam már játszani. :D
Hogy ne ezen agyaljak egész úton, felhívtam mindenkit, hogy beszéljek velük, aztán otthon a sógornőmmel (ő vigyázott addig Ricsire) El is ment sec perc alatt az idő, persze folyamatosan gondoltam rá, de nem idegeskedtem. A telefont térerőbiztos helyre, max hangerőre tettem, ha neadjisten mégis hívnának. :p
Mikor beértem, épp az udvaron voltak a faházikóban, mert esett az eső. Szandi meglátott, köszönni nem akart igazán, szaladt a homokozóba, hogy ő homokozik. Örülök nagyon, hogy nagyon tetszik neki, hamar beilleszkedik és nem olyan anyámasszony katonája, de azért mégis kicsit fájó... :( Elmesélte Ani néni, hogy nem volt vele gond, illetve ami gondnak számíthatna, az rá nem vonatkozik, mert akárhogy is nézzük, második, sőt pontosabban elsőre volt ott egyedül. Majd beletanul az ottani szabályokba. Most is megjegyezte, hogy nagyon eleven, rengeteg figyelmet igényel. Akaratos, és később csak ezzel lesz gond.
Majd bementünk, hogy akkor mi most megyünk haza, megint elkezdett sikítozni, öltöztetni nem is tudtam. :s Vagy 3szor jött oda az óvónéni, hogy beszéljen vele, holnap újra jöhet. De nem igen használt, végül egyik oldalon 3, másik oldalamon 2 óvónő nézte a hisztinket. :s Végül már (nem is értem hogy jött ez) az sírta, hogy puszit akar neki adni. :o Adott, és itt nyugodott meg. :)
Holnap már reggelire, fél 9ig kell beérjünk, és ha úgy gondolom -már ha addig nem hívnak-, maradhat ebédre. Igen, ezek után úgy gondolom megpróbálhatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése