2010. szeptember 2., csütörtök

Javulgatva, fog, beszéd

Igen, nem éppen volt jól Szandi. Vasárnap óta ment a hasa, és hétfő este óta hányt is. Hétfőn felhívtam a dokit, akkor mondott egy has fogót, amit harmadjára sem értettem tisztán a tér erő miatt. A patikában még csak a hangzása sem volt ismerős, úgyhogy adott smecta-t, ami semmire nem volt jó, ráadásul undorító egy szer. Állagra, szagra, de még ízre is mint a gipsz. (Igen kóstoltam már véletlen, vagyis beszippantottam. :)
Ezt szedtük még kedden, de miután semmilyen hatása nem volt, ráadásul akkorra már egyre gyakrabban is hányt (a napi vagy 15ször wczés után), szerdán felvittem dokihoz. Adott egy elég erős has fogót, vagyis csak neki, mert elvileg 5 éves kor alatt nem adható. -reasec-
Ez legalább segített. Nem részletezem, hogy milyen volt, a lényeg, hogy ma már nem is volt rosszul. :)
Ricsimnek jön a hányadik is? :P 9. foga!!! :D Kicsit aggódtam, mert fejből is tudom, hogy Szandinak másfél éves korára már sok foga volt. Utána néztem pontosan, 16 hónapos és két hetesen jött a 14. foga.
Szóval mostanában rosszul aludtunk mindannyian, hol a hányás-kakilás miatt, hol a felsírás miatt. :(
Ricsi megszólalni még mindig nem akar, tulajdonképpen mással hangzót, még jelzésre sem használ. Ha kér valamit, összecsukogatja ökölbe az ujjait, mintha integetne. Ha cumit, vagy enni kér, akkor a mutatóujját a szájába teszi, ha éhes közben azért ad ki valami olyasmi hangot, hogy "amm". Vagy mintha nagy levegőt szívna be. Meg is értem, hogy nem beszél, minek, ha a szülők anélkül is értik. :S
Ez kissé gonosz dolog tőlem, de azért is várom, hogy Szandi oviba menjen, hogy több időm lehessen Ricsivel foglalkozni, mert így most nem igen megy. Gyanítom azért nem beszél, mert nem tudok vele annyit foglalkozni, mint Szandival ennyi idősen. Ő ekkor már mondta, hogy aja (anya), béta (béka), pápá, apa, mama, baba, papa, Bi (Barbi a kishúgom), ninni (inni), néni, csi (bácsi). Nem jut most több az eszembe, de ez rengeteg!
 Szóval gyógyulgatunk és tanulgatunk szépen lassan. :)
Mert a vizet fel kell szippantanunk az orrunkkal... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése