2010. szeptember 16., csütörtök

Első nap az oviban

Az tegnap volt, csak hogy egy kép kijelölés miatt, az egész irományom odaveszett. :s
Kissé feszültek voltunk indulás előtt, de nem hittem, hogy gond lesz. Beértünk, és még cipőváltás előtt be akart már menni a csoportba. Átvettük, s míg én elpakoltam (kb. másfél perc) ő már játszott. :) Az óvónő mondta, hogy üljek le, és várjak. Én vártam.. De mire? Mert hogy fel sem tűnt neki, hogy ott vagyok, vagy elmentem, az tuti. Egyszer, mikor összetalálkozott a nézésünk (pontosan az övé az enyémmel, mert én folyton őt néztem) jött oda, hogy kérjen inni, de az utolsó szónál már indult is tovább a babaházakhoz. :D Aztán elmentek kezet mosni, pisilni, meg10óraiztak majd öltöztünk, és kimentünk az udvarra. Na neki sem kellett több, ahogy kiértünk betámadta a csúszdát, onnan a hitára, majd mászóka, majd megint csúszda, meg roller és mókuskerék, na szóval mindent élvezett, ott sem számított, hogy ott vagyok e. Amiért kicsit kényelmetlenül éreztem magam, de a lényeg, hogy ő jól érezte magát. :) Párszor rá kellett szólni, hogy oda ne menjen, ahova a nagyok, vagy olyat ne csináljon, de különösebb gond nem volt. Mondta az óvónő, hogy ő még a jobbik eset, mert van olyan gyerek, aki fél napot az anyja ölében tölti. Az udvari játszásunkhoz hozzáfűzte, hogy eleven.. Igen, ezt nem akartam hangsúlyozni, úgyis eleget fogja tapasztalni. :p Mikor indultunk be, hogy mi menjünk haza, ők meg készülődjenek az ebédhez, már megszeppent, hogy ő maradni AKAR. Magyarázkodni nem nagyon volt időm, de leginkább alkalmam, ugyanis egy szűk folyosón voltunk, ahol a gyerekek sikongattak, öltöztek, egymásra szóltak, ordibáltak, gondoltam majd kint, hazafelé megbeszéljük. De mikor már jöttem a csomaggal, hogy indulhatunk, ő veszett ordításba kezdett, hogy ő itt szeretne enni velük, és hogy ő had maradjon, és ő nem lesz rossz, és viselkedik. Szegénykém azt hitte azért kell mennünk mert rossz volt. :) A lényeg, hogy hazáig ölben ordítva hoztam.
Most akkor képekben:
Készülődés itthon

Az első játszás

Mókuskerekezés
Csúszdázás
Az egyik óvónénije




1 megjegyzés:

  1. Úgy tűnik nem lesz különösebb gond Szandival. Leszámítva az elevenségét, de azt úgyis megszokták az óvónénik.

    VálaszTörlés