2010. április 30., péntek

Rejtély

Voltunk tegnap itt a kis boltban. Hazafelé siettünk, mert Szandinak dolga volt a mellékhelyiségbe. Hazaértünk, én szaladtam Szandival, Ricsit meg apja rendezte, már a nappaliban. Később megyek ki, hogy elpakoljak a babakocsi aljából, és a tojás kivételével minden megvolt. Megyek be, kérdem, hol van? Gábor mondja nem tudja, ő nem rakta el. Szandi nem lehetett, mert velem volt. Mondom ott hagytuk volna a boltban?! :o Nem, mert útközben, mikor a kismotort a babakocsi aljába akartam rakni, nem tettem, mert a tojástól nem fért, tehát úton még megvolt. Hmm, érdekes... Kijön Gábor is megnézi az összes helyen, ahova el lehet rakni. Nincs.. Ki nem eshetett, mert belül volt, és ahhoz magas a kosár széle, hogy kiessen. (Meg nehogy ne vegyem már észre, ha kiesik, és rálépek.)Már nem jutott jobb eszünkbe, kimentünk a kertbe, ott megnézni. Igen, a kert közepén volt a tojás, ráadásul egy hiányzott. :d Kíváncsi lennék hogy és mikor került oda ki! :D
A kutyák nem lehettek, mert egyrészt a konyhába nem jöhetnek be, másrészt miért pont azt vitte volna ki, és hogy bontotta ki anélkül, hogy ne legyen nyálas, és hogyan vett ki egyetlen tojást, hogy a többi nem sérült?? Szóval rejtély, hogyan mikor és ki által került a kertbe, valamit hogy miért hiányzott belőle egy.

2 megjegyzés:

  1. :))) Ez marha jó... :) És Szandi nem tudott mondani semmit, ami közelebb vinne a megoldáshoz?
    Sok krimit olvasok, imádom a rejtélyes dolgokat, de ezt passzolom bocsi. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem mondhatott volna mit, mert a wc-zés után bement öccsével és apjával a nappaliba. Onnan már csak én mentem ki a konyhába. De ha ő is lett volna, mit csinált azzal az egy tojással? A kertben sehol, mert fullos fűnyírás volt, csak feltűnt volna.
    És igen, 10 tojást vettem, nem 9et. Mindig megnézem, hogy törött e. :D
    Szóval ez rejtély marad... :)

    VálaszTörlés