2010. április 6., kedd

Lady és a kölykök

Azt hiszem egy bejegyzést megérdemel Ladykém.
Megellett március 29-én 9! kölyköt. 6 fiú (egy fekete) 3 lány (egy fehér, fekete pacákkal).
A két kivétel ugyanúgy néz ki, mint tavaly a másik kutyám kölykei:
Előző este, mikor megérkezett az első kölyök, ott akartam vele lenni, mint az első szülésüknél. Egy élmény! :) Végig mellette akartam lenni, a hasa alapján 7 kicsire tippeltem, így hajnali 5kor úgy döntöttem lefekszem aludni, mert egy óra múlva kelnek a gyerekek, Gábor kel velük, majd figyel rá tovább. Addig 5 kicsi bújt ki. Reggel 8kor hívott hugim (neki még éjjel írtam smst az eseményről) hogy mi a helyzet. Kimegyek megnézni, mindenki alszik még... :o Kiszaladok Ladyhez, és csak úgy hemzsegnek a kölykök! Azt se tudtam mit mondjak, sőt, meg se tudtam szólalni! Azért ahhoz a kis termethez ennyi kölyök!
Szóval örülök nekik, aranyosak, szépek, édesek még... Amíg nem fogják összekakálni a folyosót, nem keltik fel a családot az éjszakai vonyítással, ugatással, amíg nem kaparják le a falat, és nem fognak nyüzsögni a lábam alatt, ha kimegyek... :p :d

3 megjegyzés:

  1. Szióka! Gratulálok az új jövevényekhez!!! Kívánom, jó helyre, szerető gazdihoz kerüljenek.
    Végre sikerült betennem Téged is a listába, így már nem fogja elkerülni a figyelmemet egyik új bejegyzésed sem. Eddig sajna ez történt.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, én is remélem, hogy jó helyre kerülnek!!
    Meg hogy én is felkerültem a listádra. :p :)

    VálaszTörlés
  3. Na, ezt jól megírtam, azt szerettem volna írni, hogy örülök, hogy felkerültem a listádra. :)

    VálaszTörlés