2010. április 23., péntek

Mostanában

Gyerekek:
Betegek. :( Tegnap előtt Szandi játszott apjával, mig el nem hányta magát. Mondom szuper, de nem fektettem nagy hangsúlyt erre a dologra, hisz tudom, hogy 5 perc kacagás után is képes hányni sajna. Aztán délután nyűgös lett, és tüsszögött ezerrel. Pancsikor 38.1-et mértem neki. Reggelre egybefolyt mindenféle nedv az arcán, a szemén alig láthatott ki a víztől. :( Apukának az elmúlt hetek robotolása után, csináltam egy szabadnapot, ugyanis itthon maradhatott a kisfiával kikapcsolódni, míg én felvittem Szandit Gödöllőre dokihoz. Odafelé látott játszóteret, és mint aki megveszett ordít a buszon, hogy "CSÚÚSZDA!!! Ha jó leszek, megyünk játszótérre!!?..." Igen, ha Pesten járunk így "nevelem", sajna itt nincs játszótér. Most mit mondjak neki, úgy kivittem volna, de nagyon rosszul nézett ki ahhoz, hogy ő játszóterezzen, mert ha oda bemegyünk, csak sírva, ordítva, rúgkapálva távozunk... Szerencsére a közeledő hév elterelte a figyelmét, témát váltott.
Elértünk a dokihoz, receptet megkaptuk, irány haza. Buszon bealszik, észre sem vette, hogy mielőtt leszálltunk volna letettem az ülésre, hogy felvegyem a táskám és szatyrot, majd felvettem és leszálltunk. Mikor már úton voltunk kelt csak fel a szélre és napsütésre.
Ma megyek ki a patikába, hogy kiváltsam az orvosságot, persze nincsen, és helyette sem tud mit adni, legközelebb majd hétfőn lesz, úgyhogy itt vagyunk hétvégére gyógyszer nélkül. :@ És mára már Ricsikémen is kijött. :(

Kutyák:
Lassan 4 hetesek a kölykök. Már most kiborulok miattuk, ezt inkább nem részletezem...
Amit viszont nem tudok hova tenni, hogy az anyakutyát (Ladyt) tegnap óta elmorogja a másik kutyám (Lysa) a kölyköktől, sőt, ma már arra mentem ki, hogy kettő, amelyik kimászott a fészekből, magához vett, és szoptatott. :o :o Ezzel a helyzettel nem tudok mit kezdeni, már érdeklődtem efelől, mert álítólag (igen ezt nem tudtam), hogy a rendszerint, már pedig Lysa rendszerint ál-terhes, az később egyéb betegséget okozhat nála. És ha ő szoptatja a kicsiket anyjuk helyett, akkor Lady meg kaphat tejlázat. Szóval itt is van min idegeskedni, meg gondolkodni.

Én:
Na, én is egy külön eset vagyok, mostanában nagyon sokmindenen stresszelek, így például, hogy szeptemberben Ricsi hova fog járni bölcsibe, mert hogy itt nincs, és ezáltal én hogy fogok így dolgozni. Pestre fel van véve, oda mehetünk/nénk, de az napi 2-3 óra utazás összesen. Emellett nekem csak olyan munka jó, hogy Ricsit be tudjam vinni, és haza is tudjam hozni.
Sajnos nagyon kell a pénz, ha lehetne már most dolgoznék, csak jöjjünk helyre.

Mostanában annyi mindenki süt körülöttem, kedvet kaptam én is. Most épp a Limara féle bagettet készítettem, ami isteni lett, egy hibája van, kicsit összeesett. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése