2010. április 5., hétfő

Húsvét

Nálunk is járt ám a nyuszika! :)
Az egészben a pláne az volt, hogy nyuszi elvitte Szandi cumiját (vasárnap) a két házzal arrébb lévő kisbabának, mert sokat sír. :) (Köszi Szilvi az ötletet. :)) Illetve az igazság az, hogy választhatott, hogy mit vigyen el a nyuszi, cumit, vagy pelust, és ő cumit mondott. Így betettük az összeset egy zacskóba, és a csomag helyére tettük. (Én onnan meg eltettem emlékbe, mint ahogy a többi eddigi cumijukat. :))
Mert: Nekem eszembe sem jutott, hogy ezt is el lehet tenni emlékebe, de mikor még Szandival terhes voltam, anyu nagyon sok emléket előkotort, mint első csizma, első kardigán, cumim nem volt, én az ujjamat szerettem. :p És mikor mutatta a tesóim cumijait, egyrészt tök jó érzés fogott el, másrészt érdekes volt látni, hogy 17-25 évvel ezelőtt milyen cumik voltak. Akkor még szimpla latex, volt amelyiknek 5 színe volt, a cumi formája és a szopóka formáik is furák voltak, a maiakhoz képest. Úgyhogy ez után én az összes eddigi cumijukat, és jó néhány nagy kedvenc és jó állapotban maradt ruháikat eltettem. :)
De jó is lesz majd 25 év múlva elővenni.. :d
Amúgy azóta kétszer is hiányolta a cumit, de rögtön utána ő mesélte el, hogy "Sír a pici baba, elvitte nyuszika cumit neki. ...hogy ne sírjon pici baba." még egyszer tuti ami biztos elmagyarázza. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése