2011. január 18., kedd

Nem mondtam még?/...

Fogak:
Sajna nem tudom mindegyiket, illetve tudom, ha visszanézem a hozzászólásaimban, fórumokban, hogy mikor is jöttek a gyerekeim fogai. (bepótolom ígérem ;) Néhány a feljegyzettből:
Szandinak az 1.: 8 hó 2 hetesen
Ricsinek az 1.: 6 hó 1 hetesen

Sz. 5.: 1 év
R. 5.: 9 hó 2 hét

Sz. 9.: 13 hó 1 hét
R. 9.: 18 hó 1 hét

Sz. 16.: 17 hó
R. 16.: 22 hó 2 hét (tehát jan. 11én) -ez a felső jobb kettes metsző-

Sz 20.: 27 hó 1 hetesen jött ki.

Hőemelkedés, láz:
Ricsikém ma 3. napja bágyadt, fáradékony, rossz kedélyű. :( Egyszer volt láza, és napközben hullámszerűen vagy van hőemelkedése, vagy nincs. Emellett köhög, és a ma kivételével végig fájlalta a fejét. Éjszaka nem tud aludni, gyakran felkel. Ma pl ezért aludtunk el, egészen fél 9ig!!! Illetve ő még aludt ekkor, én pattantam ki a túl világos miatt. Szandit meg fél 9 szoktuk oviba vinni... Remélem hamar elmúlik neki, bármi is legyen az!
Van egy újabb szava, de nem akarom elszólni, úgyhogy csak halkan mondom. Tegnap sokat beszéltünk Szandival, és gyakran elhangzott a "jó" szó. Mikor mondtam a végén Szandinak, hogy "Össze kell pakolni, jó?" Ricsi is válaszolt, hogy jó. Aztán ahogy adogattam a kezébe a játékot, hogy hova vigye, mindig válaszolt rá. :)

Kutyák:
Múlt héten ki kellett hívnom a sintért, mert a hátsó kerítésünk után a melléképületben terrorizált egy kan német juhász két szukát. Ez még csak az egyik gond volt, de kint csoportosan mászkáltak a kóbor kutyák, többször összeverekedtek. :s Ekkor már órák óta benn voltak az én kutyáim, ki sem tudtam őket engedni, mert csak becsalogattam volna a falkát. Boltba is kellett volna mennem, de két gyerekkel ki menne így ki?!
Lényeg a lényeg, hogy miután felhívtam, két órára rá érkezett meg, mire a falka nagy része már elment, csak a terrorista volt a két tússzal, plusz egy hatalomkövetelő, szintén nagytestű keverék kutya. Ki akarta lőni, aminek nem örültem volna állatbarát lévén. Kérdeztem valamit, erre eszébe jutott egy jobb ötlet, hogy be kéne fogni a német juhászt, mert rá többször érkezett panasz, és tudni akarja ki a gazdája.
Végül egy újabb kisebb vita után kiszabadultak a lányok, és utánuk ment a kan is. Ekkor mondta a sintér, hogy tudja hova tartozik az egyik, átmegy szólni, hogy fogják be, akkor majd a kan is odamegy, és többet minket nem zaklatnak.
Így is lett, egészen tegnapig, mikor is újra felbukkant szerintem ugyanaz a kan, ma hajnalban végig itt volt a bejáratunk előtt, úgy látszik nem sikerült még elkapnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése