2010. május 7., péntek

Betegen

... hol egyik, hol másik, hol mindenki. Most utóbbi aktuális. :( Először Szandi kezdte, én bekapcsolódtam pár nap múlva, tegnap Ricsi, ma már Gábor is.
Ricsit elvittem dokihoz ma, felírtak neki 4 orvosságot. :( Tegnap este nagyon csúnyán, "ugatósan" köhögött, és utána mindig sírt. :( Alig tudtam megvigasztalni, pedig ő aztán soha nem sír, de ha ne adj isten mégis, ahogy felveszem, mindig megnyugszik. De most nem. Csak sírt, és sírt. :'( Úgy utálom, ha betegek.
Szandi még köhécsel, és időnként szívni kell az orrát, de ő már javul.

Hogy írjak jót is, kicsit igaz más téma, de tegnap végre megvolt az első jelentkezőnk egy kiskutyára!! :D Holnap jön a nő kiválasztani, hogy melyiket szeretné. :) Ezáltal ma nem semmi napom volt, reggel Ricsivel ébredés után azonnal elindultunk, a boltban vettem enni, amit a buszon reggeliztünk meg. Felértünk, persze 100an voltak előttünk. Elmentünk vásárolni, majd haza 3/4 1re értünk. Ahogy betettem a kiságyba azonnal el is aludt. Akkor feltettem a levest, feltakarítottam a kölyköknél, majd megfürdettem mind a 8at kettesével.. :o Nem semmi meló volt! Kimostam a fekhelyüket. Annyit mosok mostanában a kölykök és a gyerekek után pluszba (lerókázott ágynemű, kiöntött kakaó, tea, leevett és szétmaszatolt étel), hogy a normál adagot, és az átlag mosnivalóval nem haladok, folyton teli a szennyes tartó. :s

Ezeket a képeket elsősorban Szilvinek szánom, bár talán láttad a fórumon is. Na az én egyetlen kicsi fiam ezzel a "menetfelszereléssel" -szabadon utánad :p- alszik. Cumi, és textilpelus. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése