2010. január 27., szerda

Büszkeségeim

Eldicsekszem, hogy milyen ügyi-bügyi az én nagylány babám. :) Igaz ma a 3. nap, de egész nap bugyiban van, mindig szól, ha pisilnie kell. Az első nap délben elfelejtettem rá adni, pedig akartam alváshoz, és pont mikor kelnie kellet ugrott be. :s Szaladok a szoba felé, hogy vajon volt e baleset, és pont akkor jött ki ezzel: "ANYA! Pisilni kell!" :) Tegnap direkt nem adtam rá, ügyes volt akkor is, most is pelus nélkül alszik, remélem még pisilés előtt felkel és szól. :)
Maya, köszönjük a kifestőt! :)


Olyan édesek, mikor így örülnek egymásnak. :)






Ricsi kipróbálta a motort. :)

3 megjegyzés:

  1. Mondtam már milliószor, de mondom megint.
    Csodaszépek a gyerekeid!
    Szandi pedig okos nagylány, de éjjelre azért még sztem adjál rá,mert hosszú az éjszaka.
    Lizzy is alváshoz pelusos, mert hektóliternyi tejcsit iszik, és utána 700méter mélyen alszik.
    Motoros Ricsi csúúúcs!
    cupp
    Gigi

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy! :)
    Igen adok rá, ő is litereket képes este, és az éjszaka folyamán inni, mindig teli a pelus.
    És hogy übereljem szerelmem, WC-be kakilt, ma először délután! :)

    VálaszTörlés
  3. Mi is gratulálunk Szandikának , nagyon üyges..:D

    puszi
    Mi..

    VálaszTörlés